از دقایقی قبل تلگرام درون بسیـاری از نقاط کشور قطع شده و یـا با اختلال شدید مواجه شده است. ع دست سرم وصل شده با توجه بـه شایعات شب گذشته درون مورد تلگرام درون ایران بـه نظر مـی‌رسد تلگرام شده باشد.

بروزرسانی : ع دست سرم وصل شده 9 فروردین 97

امروز یک شنبه 10 دی ماه 96 ، ع دست سرم وصل شده اپلیکیشن تلگرام با ختلال شدید مواجه شده و در بسیـاری از شـهرهای ایران بـه کلی قطع شده است. ع دست سرم وصل شده از شب گذشته شایعاتی مبنی بر تلگرام درون ایران منتشر شده بود و حالا بـه نظر مـی‌رسد تلگرام درون ایران شده باشد. بسیـاری از کاربران با سرویس دهنده های مختلف کشور امکان دسترسی بـه این اپلیکیشن را نداشته و یـا با اختلال شدید درون استفاده از تلگرام مواجه هستند. طبق گزارش کاربران از سراسر کشور، قطعی تلگرام درون 3 اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل بیشتر از سرویس دهنده های ADSL است.

این درون حالی هست که برنامـه تلگرام درون صورت استفاده از آی پی خارجی بدون مشکل وصل مـی‌گردد و این موضوع تاییدی بر احتمال تلگرام درون ایران است.

هنوز هیچ مقام رسمـی تلگرام یـا علت اختلالات امروز درون تلگرام واکنشی نشان نداده و فعلا حتما منتظر اخبار رسمـی درون این مورد باشیم. درون صورت دریـافت اطلاعات بیشتر، این مطلب بـه روز خواهد شد.

به روز رسانی : 10 دی 96 ساعت 18:00

بر اساس گزارش های رسیده از کاربران، تلگرام درون سرویس دهندهای اینترنت ADSL کشور نیز شده است.

اگر شما هم امروز به منظور استفاده از تلگرام دچار مشکل شده اید، لطفا ضمن اعلام نام سرویس دهنده اینترنت و شـهر محل سخود، درون بخش نظرات ما و دیگر کاربران گجت نیوز را از آن مطلع سازید.

کاربران عزیز و فهیم گجت نیوز، ملت شریف ایران؛ لطفا درون نظرات خود ادب و قوانین کشور را رعایت کنید که تا ما هم بتوانیم کامنت ها را تایید، و از نظرات ارزشمند شما بهرمند شویم.




[تلگرام قطع شد؛ آیـا تلگرام درون ایران شده است؟ | گجت نیوز ع دست سرم وصل شده]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 18:04:00 +0000