این یک راز نیست کـه بازی‌های مجانی درون موبایل از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند و هرروزه شاهد افزایش تعداد کاربران بازی‌های مجانی و همچنین ساخت بازی‌های بیشتر مانند بازی کلش رویـال (Clash Royale) هستیم. قانون کلن کلش رویال جالب اما چقدر حتما برای این بازی‌های مجانی هزینـه کرد؟

بازی‌های مجانی اصولاً بـه شیوه‌ای هستند کـه کاربر مـی‌تواند بدون پرداخت پولی بازی را دانلود کرده و به انجام آن بپردازد اما به منظور تولید درآمد سعی شده که تا گیم پلی بازی بـه نحوی باشد که تا کاربر به منظور پیشرفت درون بازی آیتم‌ها یـا پول رایج درون بازی را بخرد. قانون کلن کلش رویال جالب این شیوه باعث شده که تا شما پول واقعی خود را با پولی کـه در یک بازی هست تعویض کنید و از انجام این کار احساس خوبی نیز داشته باشید.

سوپرسل یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های ساخت بازی‌های مجانی هست که از بازی‌های آن مـی‌توان بـه کلش آف کلنز (Clash of Clans) اشاره کرد. حال این کمپانی از همان ترکیب جالب درون بازی جدیدی بـه نام کلش رویـال استفاده کرده کـه باید گفت جذابیت آن نسبت بـه کلش آف کلنز دوچندان است.

بازی کلش رویـال درون سبک کارتی بوده و که از تم کلش آف کلنز درون آن استفاده‌شده است. برخلاف بازی کلش آف کلنز کـه یک بازی دفاعی هست بازی کلش رویـال سرعت بالاتری داشته و بیشتر تهاجمـی محسوب مـی‌شود. البته شاید این بازی به‌عنوان موفق‌ترین محصول سوپرسل شناخته نشود اما مـی‌توان آن را منبع درآمد مناسبی به منظور این کمپانی کوچک دانست.

طبق گزارشاتی کـه به‌دستمان رسیده فردی تاکنون بیش از 12,000 دلار درون بازی هزینـه کرده که تا به کارت‌ها و آیتم‌های بازی دست یـابد. جالب هست بدانید کـه با این مبلغ مـی‌توان جدیدترین کنسول سونی یـا مایکروسافت (نزدیک بـه 400 دلار) را بـه همراه یک مجموعه وسیعی از بازی‌های آن‌ها (هر بازی نـهایت 60 دلار قیمت دارد) خرید و تازه به منظور خرید بازی‌های آینده نیز پول داشت.

این گیمر کـه در بازی بـه نام Chief Pat شناخته مـی‌شود دارای رنک اول بازی هست و درون ادامـه مـی‌توانید مبارزه‌ای کـه این شخص با یک گیمر دیگر بـه نام LightWing داشته را مشاهده کنید.

اگر شما نیز بـه انجام بازی کلش رویـال مـی‌پردازید و یـا قصد انجام آن رادارید بی‌شک این ویدیو ارزش دیدن را خواهد داشت. مخصوصاً اگر مـی‌خواهید بدانید کـه بازی درون سطوح بالا چگونـه خواهد بود. البته بهتر هست بگویم بازی درون سطوح 12 هزار دلاری چگونـه هست زیرا رسیدن بـه چنین سطحی با هزینـه ن درون بازی غیرممکن هست و نیـاز به‌صرف زمان زیـادی دارد.

البته این مـیزان درون مقابل هزینـه‌ای کـه برای خرید جم درون کلش آف کلنز صرف مـی‌شود مقدار ناچیزی هست ولی سؤالی کـه وجود دارد این هست که آیـا واقعاً نیـاز هست تا درون یک بازی بـه این مقدار هزینـه کرد؟

: قانون کلن کلش رویال جالب ، قانون کلن کلش رویال جالب




[فردی درون بازی کلش رویـال 12000 دلار جم خرید! | گجت نیوز قانون کلن کلش رویال جالب]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 23 Jun 2018 15:43:00 +0000